Koordynator ds. pracowników – Opiekun Klienta (UA)
Gdańsk, Koszalin, Poznań, Warszawa
Wymagania
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznnesowych z Klientem
- znajomość języka ukraińskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- znajomość obsługi MS Office - Word, Excel
- minimum roczne doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej
- prawo jazdy kat. B
- zaangażowanie oraz odpowiedzialność za realizację zleconych zadań
- odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, wyznaczanie priorytetów
Zadania
- codzienny kontakt z Klientem w zakresie ustalania zapotrzebowań na Pracowników
- organizacja i udział we wprowadzeniu Pracowników
- komunikacja i rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Pracowników
- przygotowywanie potrzebnych zestawień oraz raportów
- podpisywanie umów z Pracownikami oraz dbałość o obieg dokumentacji Pracowniczej
- pomoc w organizacji zakwaterowania i transportu dla Pracowników
- wsparcie działu rekrutacji w pozyskiwaniu Kandydatów do pracy
- kontrola kosztów obsługi podległych projektów
Oferujemy
- formę współpracy adekwatną do Twoich potrzeb
- niezbędny sprzęt do pracy (samochód, laptop, telefon)
- kulturę pracy opartą na zaufaniu, szacunku i wzajemnej uczciwości
- wsparcie zespołu
- możliwość realizacji Twoich pomysłów