Regulamin korzystania ze strony internetowej folga.com.pl
Szanowny Użytkowniku,
w niniejszym dokumencie znajdziesz szereg zasad i informacji związanych z korzystaniem przez Ciebie z Naszej strony internetowej dostępnej pod adresem folga.com.pl („Portal”).
Informacje podstawowe
Właścicielem Portalu jest spółka FOLGA Sp. z o.o. (dawniej: FOLGA S.A.) w Toruniu (87-100) przy ul. Grudziądzkiej 110-114 (KRS 0001142532, NIP 9562344169, REGON 382286256).
Kontakt z FOLGA Sp. z o.o. (dawniej: FOLGA S.A.) („Spółka”) możliwy jest na dwa sposoby:
– tradycyjny – wysyłając list na adres Spółki wskazany powyżej lub
– elektroniczny – wysyłając wiadomość mailową na adres biuro@folga.com.pl lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na podstronie Portalu https://folga.com.pl/
Zasady korzystania
Niniejszy dokument („Regulamin”) określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Portal i jest dostępny w sposób stały oraz nieodpłatny na odpowiednich podstronach Portalu. Każdy osoba, która korzysta z Portalu („Użytkownik”) może ten Regulamin pobrać, utrwalić, otworzyć lub wydrukować w każdym czasie. Korzystając z Portalu Użytkownik wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.
Portal jest dostępny dla Użytkowników, którzy ukończyli 18 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
Portal jest skierowany do Użytkowników poszukujących pracy tymczasowej lub poszukujących agencji pracy tymczasowej, z którą mogliby nawiązać współpracę. W Portalu publikowane są między innymi oferty pracy dostępne u kontrahentów Spółki, a także inne informacji o prowadzonej działalności przez Spółkę.
Z zastrzeżeniem ewentualnych awarii Portal jest dostępny przez 24 na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Do korzystania z Portalu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia posiadającego dostęp do sieci Internet (może to być komputer, tablet lub smartphone) z zainstalowaną przeglądarką internetową. Użytkownik zamierzający skorzystać z udostępnionego formularza kontaktowego powinien jeszcze dysponować aktywnym adresem poczty e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź przez Spółkę.
Korzystając z Portalu zabronione jest:
- dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystanie z Portalu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności z wykorzystaniem określonego oprogramowania lub urządzeń,
- podejmowanie działań takich jak rozsyłanie poprzez lub umieszczanie w Portalu, niezamówionej informacji handlowej (spamu),
- korzystanie z Portalu w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Spółki lub jej przedstawicieli,
- naruszanie jakichkolwiek praw własności intelektualnej Spółki,
- korzystanie z Portalu w sposób sprzeczny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi zwyczajami korzystania z sieci Internet.
Korzystanie z jakiejkolwiek usługi świadczonej elektronicznie (online), co dotyczy również korzystania z Portalu, może wiązać się z ryzykiem, że nieupoważnione osoby trzecie uzyskają dostęp do systemu komputerowego Użytkownika bez jego/jej zgody lub wiedzy. W przypadku Portalu ryzyko to jest takie samo, jak w przypadku innych tego typu aktywności w sieci Internet. Żeby zminimalizować te ryzyko Użytkownik powinien we własnym zakresie dbać o ochronę swojego systemu, podejmując w tym kierunku odpowiednie kroki (np. zainstalowanie programu antywirusowego i antymalware) oraz stosując się do podstawowych zasad przeglądania sieci Internet. Spółka zobowiązuje się do korzystania wyłącznie z takich aplikacji i programów w ramach Portalu, które będą zapewniały odpowiedni poziom ochrony danych.
Prawa niematerialne
Wszelkie materiały i treści udostępnione lub opublikowane na Portalu, niezależnie od ich formy, w tym w szczególności takie jak: tekst, grafika, logotyp, ikony, obrazy, zdjęcia, pliki audio, pliki wideo oraz pliki audio-wideo, chronione są prawami autorskimi przysługującymi Spółce lub innym podmiotom.
Powielanie lub rozpowszechnianie, w całości lub w części, materiałów i treści, o których mowa powyżej, w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób, bez uzyskania uprzedniej wyraźnej zgody Spółki lub podmiotu, któremu przysługują prawa do danego materiału, jest zakazane, chyba że odpowiednie przepisy prawa umożliwiają takie powielanie lub rozpowszechnianie.
Korzystanie z Portalu przez Użytkownika nie skutkuje przeniesieniem przez Spółkę na tego Użytkownika jakichkolwiek praw, w tym własności, do udostępnionych materiałów i treści.
Newsletter
Spółka udostępnia w Portalu usługę wysyłania wiadomości zawierających informacje marketingowe i handlowe Spółki na podany przez Użytkownika adres e-mail (Usługa Newsletter). Częstotliwość wysyłania wiadomości będzie ustalana wyłącznie przez Spółkę.
W celu skorzystania z Newslettera Użytkownik powinien podać swój adres e-mail, wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach szerzej opisanych w Polityce Prywatności Portalu a następnie potwierdzić chęć zapisania się do Newslettera poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego, który system Portalu wyśle na adres e-mail Użytkownika. Brak aktywacji usługi Newsletter w ciągu 24 godzin od wysłania wiadomości z linkiem aktywacyjnym oznaczać będzie rezygnację z usługi Newsletter.
Do korzystania z usługi Newsletter wymagane jest posiadanie przez Użytkownika aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail).
Zapisując się do Newslettera Użytkownika akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
Usługa Newsletter jest bezpłatna.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż Spółka będzie wysyłać na podany przez niego/nią adres e-mail wiadomości w ramach usługi Newsletter do czasu rezygnacji z otrzymywania tych wiadomości. Rezygnacja z usługi Newsletter może być przekazana e-mailem na adres kontaktowy Spółki lub nastąpić poprzez przygotowany w tym celu formularz.
Aplikowanie do pracy
Spółka udostępnia w Portalu usługę umożliwiającą aplikowanie na dostępne w Portalu wolne miejsca pracy u kontrahentów współpracujących ze Spółką.
W celu skorzystania z tej usługi Użytkownik powinien kliknąć przycisk „Aplikuj” przy ofercie pracy, która go interesuje. Zostanie wtedy przekierowany na specjalną podstronę zawierającą więcej informacji na temat danej oferty pracy. W razie chęci zgłoszenia swojego zamiaru uczestniczenia w procesie rekrutacji na te miejsce pracy Użytkownik powinien wypełnić dostępny na tej podstronie formularz aplikacyjny poprzez wpisanie swojego imienia, nazwiska, telefonu, a także – dobrowolnie – numeru VIBER oraz adresu e-mail, a następnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na postanowienia Regulaminu.
Do korzystania z tej usługi konieczne jest przekazanie Spółce przez Użytkownika numeru telefonu w celu umożliwienia nawiązania kontaktu.
Usługa aplikowania do pracy jest bezpłatna i jest dostępna do czasu zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko.
Chat
Spółka udostępnia w Portalu usługę umożliwiającą komunikację Użytkownika z przedstawicielem Spółki poprzez aplikację Viber lub Messenger.
W celu skorzystania z tej usługi Użytkownik powinien kliknąć przycisk „Chat”, znajdującą się w prawym, dolnym rogu Portalu, a następnie wybrać rodzaj komunikatora (Viber bądź Messenger), za pośrednictwem którego Użytkownik chce nawiązać kontakt ze Spółką.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż do skorzystania z tej usługi konieczne jest posiadanie przez niego/nią jednego z komunikatorów (Viber lub Messenger). Warunki korzystania z tych komunikatorów określone są przez dostawcę danego komunikatora.
Korzystanie z usługi chat na Portalu jest bezpłatne.
Korzystanie z usługi chat oznacza akceptację postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
Zapytanie ofertowe
Spółka udostępnia w Portalu usługę umożliwiającą nawiązanie relacji biznesowych ze Spółką przez innych przedsiębiorców.
W celu skorzystania z tej usługi Użytkownik powinien kliknąć przycisk „Zapytanie ofertowe”, wypełnić dostępny na Portalu formularz poprzez podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru kontaktowego, nazwy podmiotu, który dany Użytkownik reprezentuje, miasta w którym działa ten podmiot oraz treści wiadomości skierowanej do Spółki a następnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na postanowienia Regulaminu.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż do skorzystania z tej usługi konieczne jest posiadanie i udostępnienie Spółce numeru telefonu oraz aktywnego adresu e-mail w celu umożliwienia nawiązania kontaktu przez Spółkę.
Korzystanie z tej usługi jest bezpłatne.
Postępowanie reklamacyjne
Użytkownik niezadowolony ze sposobu funkcjonowania Portalu może złożyć reklamację, korzystając w tym celu z jednej z dostępnych form kontaktu ze Spółką.
Zgłoszenia i reklamacje powinny zawierać opis sytuacji lub problemu oraz dane kontaktowe Użytkownika w postaci jego imienia, nazwiska oraz adresu kontaktowego.
Spółka udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania na adres kontaktowy podany przez Użytkownika.
Dane osobowe
Spółka jest administratorem danych osobowych Użytkownika. Szczegółowe postanowienia określające zakres i sposób przetwarzania jego danych osobowych przez Spółkę zawiera odrębny dokument – Polityka Prywatności (link).
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu przepisu art. 221 k.c. lub przedsiębiorcą zgodnie z art. 431 k.c., jeżeli przepisy prawa przyznają przedsiębiorcy uprawnienia przysługujące konsumentowi, posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Spółką;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Spółką, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieunormowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go przez Spółkę. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Spółka poinformuje Użytkowników o zmianach w Regulaminie za pośrednictwem Portalu i/lub w specjalnej wiadomości wysłanej na znany Spółce adres e-mail.